مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-26سياسي

دلاوری های شهید علی غیوری زاده در شکست تیپ 66 نیروهای مخصوص عراق


شهید «علی غیوری زاده» یکی از رزمندگان و فرماندهان دلاوری بود که در مقاطع بحرانی و حساس صحنه های عملیات نقش آفرین بود.

- ایسنا/ایلام شهید علی غیوری زاده یکی از رزمندگان و فرماندهان دلاوری بود که در مقاطع بحرانی و حساس صحنه های عملیات نقش آفرین بود.

محمدتقی قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تیپ امیرالمومنین (ع) استان ایلام در خصوص این شهید، اظهار کرد: در سال 61 در محور هلاله به فصیل و دشت هلاله در منطقه عمومی میمک در محاصره قرار گرفت، علی همراه با نیروهای اطلاعات و عملیات در حال شناساسایی بودند به کمین دشمن خوردند و این شهید گفت: وقتی من وقتی پشت گونی خاک های دشمن کمین کرده بودم و عراقی ها متوجه حضور ما شدند و نیرو آوردند.

رفتم دروبین را از کوله پشتی بردارم و نگاه کنم، دیدم نوک تیربار عراقی ها پشت گردنم قرار گرفته است و این خیلی عجیب است، درگیری شروع می شود از ساعت 9 صبح تا نزدیک 9 شب، که توانستند در تاریکی شب از محاصره دشمن خارج شوند.

وی گفت: در این عملیات شناسایی آقای یحیی شهبازی شهید شد و شهیدی به نام مصطفی از خطه مشهد مقدس شهید شد که هر دو در عملیات عاشورا پیکرشان شناسایی و بازگردانده شد.

فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: در این صحنه درگیری با بعثی ها، شهید غیوری زاده به دلیل کمبود جا در پشت یک صخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلاوری های شهید علی غیوری زاده در شکست تیپ 66 نیروهای مخصوص عراق

دلاوری های شهید علی غیوری زاده در شکست تیپ 66 نیروهای مخصوص عراق