مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-26ورزشي

دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران؛بهداد سلیمی چراغ اول را روشن کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ثبت نام از کاندیداهای احراز عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک آغاز و بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان ضمن ارائه مدارک در خواستی و تکمیل فرم مربوطه نخستین فردی است .

- دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران؛بهداد سلیمی چراغ اول را روشن کرد بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری المپیک و جهان برای حضور در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ثبت نام از کاندیداهای احراز عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک آغاز و بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان ضمن ارائه مدارک در خواستی و تکمیل فرم مربوطه نخستین فردی است که برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران ثبت نام کرد.

طبق لیست ارائه شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران که طی هفته های گذشته با درج در سایت کمیته ملی المپیک در اختیار رسانه ها و فدراسیون ها قرار گرفت ورزشکاران دارای شرایط احراز عضویت در کمیسیون ورزشکاران می توانند از ساعت 9 صبح الی 15 روز های سوم تا هشتم آبان ماه با به همراه داشتن کپی کارت ملی،کپی شناسنامه، یک قطعه عکس 4*3 و معرفی نامه از سوی فدراسیون مربوطه نسبت به ثبت نام برای عضویت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران؛بهداد سلیمی چراغ اول را روشن کرد

دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران؛بهداد سلیمی چراغ اول را روشن کرد