مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-26سياسي

دیدگاه های یک مدرس دانشگاه درباره همسازی سازی حقوق معلمان و اساتید


عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه بوعلی سینا گفت: مقایسه و هم عنوانی رتبه معلمان با دانشگاهیان، منزلت آنها را ارتقاء نخواهد داد اما ممکن است برای تنزل عناوین دانشگاهی، - ایسنا/همدان عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه بوعلی سینا گفت: مقایسه و هم عنوانی رتبه معلمان با دانشگاهیان، منزلت آنها را ارتقاء نخواهد داد اما ممکن است برای تنزل عناوین دانشگاهی، مؤثر باشد.

دکتر اسدالله نقدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه های اخیر مسئله رتبه بندی معلمان، بحث و نظرهای فراوانی را در از رسانه ها تا صحن مجلس به همراه داشته است.

پیش از آن موضوع همسان سازی حقوق اساتید دانشگاه ها با همتایان خود در وزارت بهداشت و حقوق کارکنان وزارت علوم، مطرح شده بود.

نقدی تصریح کرد: ارزیابی و مطالعات تجارب توسعه کشورهایی چون ژاپن، کره و سنگاپور توسط اقتصاددانان و جامعه شناسان توسعه، نشان می دهد که سرمایه گذاری در آموزش عالی و آموزش وپرورش و تأمین نیروی انسانی کارآزموده، باسواد و متخصص و جلب و جذب مبتنی بر شایسته سالاری و ورود آنها به نظام دیوان سالاری از پیشرانه های اصلی توسعه در این کشورها بوده است.

بزرگنمایی مطبوعات و فضای مجازی در موضوع همسان سازی حقوق اساتید و اعضای هیئت علمی این جامعه شناس خاطرنشان کرد: فلسفه اصلی موضوع همسان سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه های یک مدرس دانشگاه درباره همسازی سازی حقوق معلمان و اساتید

دیدگاه های یک مدرس دانشگاه درباره همسازی سازی حقوق معلمان و اساتید