مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-26سياسي

محسنی اژه ای: قوانین دهه های گذشته پاسخگوی نیازهای امروز کشور نیست


ساختار، قوانین و مقررات و مصوبات مربوط به دهه های گذشته پاسخگوی نیازها و مقتضیات امروز کشور نیست و باید با همفکری همه بخش های حاکمیتی قوانین اصلاح و بروز رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نشست تخصصی بررسی آسیب های واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی که با حضور وزرای اقتصادی دولت و مقامات عالی قضایی برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن به طور جد اقتصاد کشور ما را هدف قرار داده و امید بسته که از طریق فشار اقتصادی برای نظام و مردم عزیز ما مشکل آفرینی کند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: باید متناسب با اهمیت اقتصاد و اهمیت شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم با ابتکار و خلاقیت و اصلاح ساختارها و تغییر قوانین متناسب با این شرایط در جهت مقام سازی اقتصاد گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: ساختار، قوانین و مقررات و مصوبات مربوط به دهه های گذشته پاسخگوی نیازها و مقتضیات امروز کشور نیست و باید با همفکری همه بخش های حاکمیتی قوانین اصلاح و بروز رسانی شود.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم اجرای خصوصی سازی بر اساس اصل 44 قانون اساسی اظهار داشت: قانون بر واگذاری بنگاه های اقتصادی به بخش خصوصی تاکید دارد و باید اجرا شود و اگر خصوصی سازی ها اشکال داشته باید ایرادات این کار برطرف شود نه آن که جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: قوانین دهه های گذشته پاسخگوی نیازهای امروز کشور نیست

محسنی اژه ای: قوانین دهه های گذشته پاسخگوی نیازهای امروز کشور نیست