مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-26بين الملل

سازمان ملل بازگشایی گذرگاه های غزه را خواستار شد


سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی خواست تا به مسئولیت خود به عنوان رژیم اشغالگر عمل کرده و تمامی گذرگاه های نوار غزه را بازگشایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد با ارائه گزارش سالانه به اعضای مجمع عمومی این سازمان، به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه حقوق بشر ملت فلسطین در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی پرداخت.

در این گزارش که مربوط به 1 ژوئن 2020 تا 31 ماه می 2021 است به موانع متعدد بر سر راه حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین در نتیجه سیاست ها و رفتارهای اسراییل اشاره شده است.

گوترش در گزارش خود از رژیم صهیونیستی خواسته است تا تدابیر لازم برای تضمین احترام کامل به حقوق بشر غیرنظامیان فلسطینی را اتخاذ کند.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، دبیرکل سازمان ملل همچنین از رژیم صهیونیستی برای پایان فوری همه اقدامات علیه این غیرنظامیان که گاهی به حد شکنجه، مجازات سنگین و غیرانسانی می رسد، درخواست کرد.

گوترش از تل آویو خواست تا سریعا اقدامات مربوط به تعطیلی همه گذرگاه های منتهی به نوار غزه را لغو و برخورداری فلسطینیان از حق آزادی تردد در اراضی اشغالی فلسطین را تضمین کند.

وی پایبندی اسراییل به مسئولیت خود به عنوان رژیم اشغالگر و تضمین دستیابی فلسطینیان به خدمات بهداشتی مناسب، رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل بازگشایی گذرگاه های غزه را خواستار شد

سازمان ملل بازگشایی گذرگاه های غزه را خواستار شد