مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-26سياسي

اهدای 40سری جهیزیه به زوج های جوان در بندرخمیر


همزمان با هفته مبارک وحدت و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در ادامه نهضت کمک های مومنانه 700 بسته کمک معیشتی ، 500 بسته لوازم التحریر و 40 سری جهیزیه دربندرخمیر توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور جانشین سپاه امام سجاد(ع) سردار هدایت اله امیری و باوقار مسئول هفته وحدت گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، یکی ازخصوصیات گام دوم انقلاب ترویج سبک زندگی اسلامی بوده و ازدواج آسان دراین مسیر اهمیت بسیاری مؤثری دارد.

  جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) اظهار کرد: بسیاری از کارهای مهم که  زندگی اسلامی را تقویت می کند همین تسهیل ازدواج جوانان است و تنها دینی که انسان به سعادت دنیا وآخرت می رساند دین مبین اسلام است.

وی در ادامه افزود: دشمن از همه شیوه استفاده می کند که به ما ضربه بزند و یکی از آن روش ها تضعیف بنیان خانواده و افزایش سن ازدواج است.

  سردار امیری با بیان اینکه اگر امروز مجالی برای کار خیر پیدا کرده ایم همه مدیون شهدا هستیم، عنوان کرد: با کمک مجموعه بسیج و خیرین بخشی از وسایل زندگی جوانان تامین شده و می توانند زندگی مشترک خود را شروع کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر خمیر نیزدر این مراسم گفت: تعداد 40 سری جهیزیه با همکاری خیرین ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و موکب شهدای گمنام از جمله یخچال، اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 40سری جهیزیه به زوج های جوان در بندرخمیر

اهدای 40سری جهیزیه به زوج های جوان در بندرخمیر