مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-26ورزشي

درخشش ورزشکاران اسکو درمسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی


رییس هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان اسکو از درخشش ورزشکاران این شهرستان در مسابقات استان آذربایجان شرقی خبر داد.

- ، مهدی بیجان با اشاره به برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ استان اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در 9 وزن در شهرستان شبستر برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور 120 نفر از شهرستان های مختلف استان برگزار شد که برترین های این مسابقات به اردوی تیم استان دعوت شدند.

رییس هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان اسکو در ادامه به سطح برگزاری این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال ورزشکاران استان، این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

بیجان در ادامه از درخشش ورزشکاران این شهرستان در این مسابقات خبر داد و گفت: تیم کیک بوکسینگ شهرستان اسکو برای اولین بار با تیم کامل به این دوره از مسابقات اعزام شده بود که ورزشکاران شهرستان توانستند 4 مدال رنگارنگ این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: بهمن عصمت در وزن 65- کیلوگرم مقام اول، هادی اصغری در وزن 55- مقام دوم، مجید برمور نیز در وزن 70- کیلوگرم مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

رییس هیئت انجمن های ورزش های رزمی شهرستان اسکو همچنین ابراز کرد: هادی تقوی نیز در وزن آزاد فینالیست شد که فینال این مسابقه نیز در اردوی تیم استان برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران اسکو درمسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی

درخشش ورزشکاران اسکو درمسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی