مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-26بين الملل

نامزد آسانژ: توطئه قتل توسط سیا یک تغییر دهنده بازی است


نامزد جولیان آسانژ گفته که گزارش رسانه ای درباره اینکه سیا توطئه قتل یا ربودن وی را داشته، یک تغییر دهنده بازی در تلاش های آسانژ علیه استردادش از انگلیس به آمریکا است.

- نامزد جولیان آسانژ گفته که گزارش رسانه ای درباره اینکه سیا توطئه قتل یا ربودن وی را داشته، یک تغییر دهنده بازی در تلاش های آسانژ علیه استردادش از انگلیس به آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مقام های آمریکایی قرار است علیه اقدام قاضی انگلیسی در رد درخواست واشنگتن برای استرداد جولیان آسانژ، موسس وبسایت ویکی لیکس دادخواست صادر کنند؛ آسانژ به 18 فقره جرم شامل نقض قانون جاسوسی متهم شده است.

ماه گذشته میلادی پایگاه خبری یاهو گزارش کرد که مقام های سیا گزینه هایی را برای دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا برای رسیدگی به مساله آسانژ وقتی که او در سفارت اکوادور در لندن بود، مطرح کرده بودند که شامل ربودن یا قتل وی می شد.

یکی از سخنگوهای سیا از ارائه جزییات یا اظهارنظر در این باره امتناع کرد.

استلا موریس، نامزد آسانژ گفت: این گزارش یک تغییر دهنده بازی در آن چیزی است که دارد اتفاق می افتد، چون نشان دهنده ماهیت واقعی و اصل دقیق جرم انگاری علیه جولیان آسانژ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد آسانژ: توطئه قتل توسط سیا یک تغییر دهنده بازی است

نامزد آسانژ: توطئه قتل توسط سیا یک تغییر دهنده بازی است