مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-26بين الملل

واکنش سازمان ملل به درج نام نهادهای فلسطینی در لیست تروریستی اسراییل


سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که دفتر این سازمان در قدس با مقامات اسراییلی درباره درج نام شش نهاد حقوقی و سازمان مدنی فلسطینی در لیست سازمان های تروریستی در تماس است.

- واکنش سازمان ملل به درج نام نهادهای فلسطینی در لیست "تروریستی" اسراییل سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که دفتر این سازمان در قدس با مقامات اسراییلی درباره درج نام شش نهاد حقوقی و سازمان مدنی فلسطینی در لیست سازمان های تروریستی در تماس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفان دوجاریک، سخنگوی رسمی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس مطبوعاتی گفت: دفتر سازمان ملل در قدس با مقامات اسراییلی درباره درج نام شش نهاد حقوقی و سازمان مدنی فلسطینی در لیست تروریسم در تماس است.

دبیرکل سازمان ملل بارها درباره کاهش میزان آزادی نهادهای مدنی درسرتاسر جهان به ویژه اسراییل و اراضی فلسطینی ابراز نگرانی کرده است.

وی به بیانیه لین هاستینگر، هماهنگ کننده امور بشردوستانه در اراضی فلسطینی اشاره کرد که از این اقدام رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی و تأکید کرده که باعث فشار بیشتر بر نهادهای مدنی درسرتاسر فلسطین و ایجاد موانع در فعالیتشان در زمینه های انسانی و حقوق بشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان ملل به درج نام نهادهای فلسطینی در لیست تروریستی اسراییل

واکنش سازمان ملل به درج نام نهادهای فلسطینی در لیست تروریستی اسراییل