مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-26اقتصادي

رصد و مراقبت مستمر از بازار و ارزاق عمومی ضرورت دارد


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار نباید منفعلانه عمل شود، گفت: بازار باید به صورت مستمر رصد و مراقبت شود.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار نباید منفعلانه عمل شود، گفت: بازار باید به صورت مستمر رصد و مراقبت شود.

یعقوب علی نظری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل استانداری برگزار شد، بازار و مدیریت اقلام اساسی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم تحت تاثیر هیچ موضوعی جامعه ملتهب شود.

وی اضافه کرد: در تمام موضوعات به ویژه کالاهای اساسی و روزمره که نبود آن ها مردم را دچار مشکل می کند هنر ما رصد، پیش بینی، پیشگیری و در نهایت مراقبت است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار نباید با موضوعات، انفعالی برخورد کند بلکه باید با پیش بینی چالش های پیش رو از قبل برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

نظری یکی از راهکارهای تنظیم بازار را احیاء واحدهای تعطیل شده یا راکد عنوان کرد و گفت: دستگاه های صمت و جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه های متولی باید با رصد و مراقبت از التهاب بازار جلوگیری کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه ظرفیت های مردمی باید در توزیع و نظارت ارزاق و کالاهای اساسی فعال شوند، بیان کرد: اتحادیه ها و اصناف در حوزه مرغ ظرفیت های مهمی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد و مراقبت مستمر از بازار و ارزاق عمومی ضرورت دارد

رصد و مراقبت مستمر از بازار و ارزاق عمومی ضرورت دارد