مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-26پزشكي

واگذاری اختیار لغو یا اجرای دورکاری به مدیران دستگاه ها


الان کد ملی هر فردی را که در سامانه salamat.

gov.

ir وارد کنید به شما مشخصات فرد، نوع واکسن تزریقی، تاریخ تزریق و تعداد دُزهای تزریقی را اعلام می کند، - الان کد ملی هر فردی را که در سامانه salamat.

gov.

ir وارد کنید به شما مشخصات فرد، نوع واکسن تزریقی، تاریخ تزریق و تعداد دُزهای تزریقی را اعلام می کند، پس بازرسان ما به راحتی می توانند کل صنوف را کنترل کنند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح کشور، توضیحاتی پیرامون نحوه عملکرد سامانه هوشمند مدیریت کرونا ارائه کرد.

مهندس محسن فرهادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از اول آبان ماه انجام واکسیناسیون نیز به عنوان یک شاخص مهم در رعایت پروتکل ها در نظر گرفته شده است، گفت: یعنی زمانی که از پروتکل بهداشتی در ادارات، صنوف و صنایع و.

صحبت می کنیم چند اصل مهم باید رعایت شود که مجموعه آنها پروتکل های بهداشتی است.

اولین اصل واکسیناسیون است و دومین اصل زدن ماسک، سومین اصل فاصله گذاری اجتماعی، چهارمین اصل تهویه هوای فضاهای بسته و آخرین اصل نیز بهداشت فردی به معنای شستن و ضد عفونی کردن دست ها است.

طبیعتا در همه جای دنیا وقتی پوشش واکسیناسیون افزایش می یابد، بازگشایی ها نیز افزایش می یابد اما ما هنوز به پوشش بالای 80 درصد دو دوز واکسن نرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اختیار لغو یا اجرای دورکاری به مدیران دستگاه ها

واگذاری اختیار لغو یا اجرای دورکاری به مدیران دستگاه ها