مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-26اقتصادي

رسیدگی مراجع حل اختلاف به 4827 دادخواست کارگری کارفرمایی لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از رسیدگی مراجع حل اختلاف به 4827 دادخواست کارگری کارفرمایی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از رسیدگی مراجع حل اختلاف به 4827 دادخواست کارگری کارفرمایی در استان خبر داد.

علی آشتاب با بیان اینکه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نسبت به دعاوی و اختلافات ناشی از اختلاف فردی بین کارفرما و کارگر از طریق هیات های تشخیص و حل اختلاف صورت می گیرد، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال 1400 این هیات ها به4827 دادخواست رسیدگی کرده اند که منجر به صدور 3223 رای شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین سیاست های اتخاذ شده وزارت متبوع برطرف کردن دعاوی بین کارگران و کارفرمایان به صورت سازشی است، تصریح کرد : با همکاری و هم افزایی با کارگران و کارفرمایان تلاش همکاران در مرحله اول سازش بین آنهاست که در شش ماهه نخست سالجاری 1334 رای یعنی 44 درصد آراء صادر بصورت سازشی حل فصل شده است.

وی به مهمترین سیاست این اداره کل در خصوص امنیت شغلی و صیانت از نیروی کار در استان اشاره کرد و گفت: صیانت و امنیت از نیروی کار و اشتغال پایدار در گرو حفظ بنگاه های اقتصادی و پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان است و مراجع حل اختلاف مصداق بارز سه جانبه گرایی بوده که در این راستا 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی مراجع حل اختلاف به 4827 دادخواست کارگری کارفرمایی لرستان

رسیدگی مراجع حل اختلاف به 4827 دادخواست کارگری کارفرمایی لرستان