مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-26سياسي

وحدت منجر به کاهش حداکثری آسیب ها می شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان با اشاره به اهمیت وحدت مسلمانان در ابعاد ملی و بین المللی، تاکید کرد که وحدت منجر به افزایش حداکثری همگرایی و کاهش حداکثری بروز آسیب ها و مشکلات خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان لارستان با اشاره به اهمیت وحدت مسلمانان در ابعاد ملی و بین المللی، تاکید کرد که وحدت منجر به افزایش حداکثری همگرایی و کاهش حداکثری بروز آسیب ها و مشکلات خواهد شد.

جلیل حسنی در مراسم جشن هفته وحدت که در شهر خور از توابع شهرستان لارستان برگزار شد، گفت: وحدت نه تنها در بُعد دینی دارای ارزش و اهمیت است، بلکه آثار مثبت آن در همه ابعاد زندگی اجتماعی تبلور عینی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری لارستان، حسنی ضمن تبیین و تحلیل ابعاد مختلف وحدت، نام گذاری هفته وحدت را یک امر صحیح و نشان دهنده دور اندیشی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و در راستای تبدیل تهدیدات به فرصت دانست.

وی گفت: در حقیقت وحدت به همان اندازه که می تواند در عرصه گسترش احکام و ارزش های اسلامی و ارزشهای انسانی نقش آفرین باشد و به همان اندازه که در عرصه بین المللی می تواند اقتدار آفرین و در راستای حمایت از منافع ملی به عنوان یک پشتوانه جدی برای سرداران عرصه نظامی و دیپلماسی و به عنوان یک قدرت نرم در کنار قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت منجر به کاهش حداکثری آسیب ها می شود

وحدت منجر به کاهش حداکثری آسیب ها می شود