مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-26سياسي

مراسم 13 آبان در شهرری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


فرماندار ویژه ری با اشاره با تاکید بر تقویت روحیه استکبارستیزی در نسل جوان گفت: مراسم 13 آبان در شهرری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- ، حسین توکلی کجانی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: در شهرستان ری با توجه به ظرفیت ها و گستردگی جغرافیایی، باید نگاه ویژه ای به برگزاری مراسم مذهبی و ملی صورت گیرد.

توکلی کجانی با بیان اینکه در شرایط مختلف کشور بویژه در وضعیت بیماری کرونا ، با همراهی و همدلی مسئولین تمامی مناسبت ها و مراسم به نحو شایسته در شهرستان ری برگزار شده است افزود: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، یکی از مهمترین مناسبت های ملی و بیانگر عظمت و قدرت ملت غیور ایران اسلامی است.

فرماندار ویژه ری عنوان داشت: در شهرستان ری باید همچون گذشته با تمام توان و با تولید محتوای لازم و برگزاری برنامه های منطبق با دستورالعمل های ابلاغی و شیوه نامه های بهداشتی، بزرگداشت یوم الله 13 آبان در مرکز شهرستان و بخش های تابعه انجام شود.

وی بیان داشت: آشنایی نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوانان با روحیه استکبارستیزی بسیار ضروری است و مناسبت یوم الله 13 آبان، فرصت مغتنمی برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 13 آبان در شهرری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

مراسم 13 آبان در شهرری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود