مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-26اقتصادي

چگونه تحول دیجیتالی می تواند مشاغل پایدار ایجاد کند؟


مشاغل از طریق سرمایه گذاری در تحول دیجیتال می توانند پایه و اساس استقامت طولانی مدت در برابر بحران های آینده را ایجاد کنند و سازمان ها باید برای همگام شدن با تحول دیجیتالی مواردی ازجمله نوسازی زنجیره های تامین تا اولویت بندی امنیت سایبری را در نظر داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاغل از طریق سرمایه گذاری در تحول دیجیتال می توانند پایه و اساس استقامت طولانی مدت در برابر بحران های آینده را ایجاد کنند و سازمان ها باید برای همگام شدن با تحول دیجیتالی مواردی ازجمله نوسازی زنجیره های تامین تا اولویت بندی امنیت سایبری را در نظر داشته باشند.

بهبودی از بیماری همه گیر کووید- 19 فرصت عظیمی در اختیار جهان قرار خواهد داد تا تحول دیجیتال را در اولویت اقتصادجهانی قرار دهند.

به نقل از ویفروم، در زمان شیوع بیماری همه گیر کووید- 19 مدارس، بیمارستان ها، مشاغل و دولت ها برای انجام بسیاری از کارها بیش از پیش به نوآوری های تکنولوژیکی وابسته بوده اند و در حالی که کشورها برای بازسازی و تقویت مجدد اقتصاد جهانی تلاش می کنند، برنامه های بهبود باید بر ایجاد مشاغل، سرمایه گذاری در زیرساخت ها و ایجاد نوآوری با پایداری تمرکز کنند.

نظرسنجی ها نشان داده است، شرکت هایی که از راهبرد و زیرساخت های دیجیتالی در همه بخش های کسب و کار خود استفاده کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه تحول دیجیتالی می تواند مشاغل پایدار ایجاد کند؟

چگونه تحول دیجیتالی می تواند مشاغل پایدار ایجاد کند؟