مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-26اقتصادي

تامین اعتبار برای تعریض جاده شهرکرد به طاقانک در حال پیگیری است


فرماندار شهرستان شهرکرد از عزم جدی و پیگیری برای تامین اعتبار در جهت تسریع روند اجرای پروژه تعریض جاده شهرکرد به طاقانک خبر داد.

- عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تعریض جاده شهرکرد به طاقانک از جمله مطالبات اصلی مردم بوده و حوادثی در پی داشته است.

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: از سال 1397 پیگیری های جدی برای تعریض این جاده شروع شد که خوشبختانه در سال 1398 اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شد و عملا از سال 99 پروژه در دست پیمانکار قرار گرفت و اجرای آن کلید خورد.

وی خاطرنشان کرد: کماکان پیگیری ها برای افزایش اعتبار در جهت تسریع در روند این پروژه در حال انجام و سرعت بخشیدن به کار به پیمانکار این پروژه ابلاغ شده است.

ارژنگ تصریح کرد: عزم جدی در اتمام این پروژه وجود دارد، اما زمان دقیق اتمام این پروژه را باید سازمان راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه اعلام کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: البته بخش قابل توجهی از حوادث این جاده مربوط به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت بالای رانندگان است که فرهنگ سازی در این خصوص نیز از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/68033


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار برای تعریض جاده شهرکرد به طاقانک در حال پیگیری است

تامین اعتبار برای تعریض جاده شهرکرد به طاقانک در حال پیگیری است