مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-26اقتصادي

آغاز طرح های راهداری زمستانی در بوشهر


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای طرح راهداری زمستانی تاکنون 14 هزار و 200 دهنه پل های سطح استان لایروبی شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای طرح راهداری زمستانی تاکنون 14 هزار و 200 دهنه پل های سطح استان لایروبی شده است.

عبدالکریم اخترشناس در گفت وگو با ایسنا با اشاره به لزوم تنقیه پل های محور مواصلاتی استان بوشهر در فصل زمستان اظهار کرد: استان بوشهر چهار هزار 234 کیلومتر راه شامل فرعی، اصلی و روستایی دارد که اداره کل راهداری و حمل و نقل در استان وظیفه نگهداری و ایمن سازی آن را عهده دارد و تا کنون پروژه های متعددی در راستای اصلاح این محورها اقدام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری و همچنین برنامه های طرح زمستانی پیش رو که در دستور کار این سازمان قرار دارد اقدام به شناسایی نقاط ریزشی کوهستانی کرده که تا کنون ریزش برداری های متعددی صورت پذیرفته است همچنین مسیرهای عبور آب ازجمله فصلی و غیر فصلی، اقدام به خاک برداری آن در دستور کار قرار گرفته است.

معاون راهداری استان بوشهر با بیا لزوم خط کشی محورهای استان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح خط کشی محورها، سالامه به طور متوسط حداقل دو نوبت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح های راهداری زمستانی در بوشهر

آغاز طرح های راهداری زمستانی در بوشهر