مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-26اقتصادي

افزایش 7 درصدی حجم گاز تحویلی به استان های شمالی از منطقه 9 عملیات انتقال گاز


سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز از افزایش 7 درصدی حجم گاز تحویلی به استان های شمالی از سوی این منطقه عملیاتی در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، محی الدین مفخمی از افزایش 7 درصدی حجم گاز تحویلی به استان های شمالی از سوی این منطقه عملیاتی در نیمه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: حجم گاز تحویلی به استان های تحت پوشش این منطقه (گلستان، مازندران، گیلان) در 6 ماهه نخست سال جاری حدود 8/6 میلیارد مترمکعب و حجم گاز انتقال داده شده به مناطق همجوار در این مدت حدود  2/3 میلیارد متر مکعب بوده است که این آمار نشان از رشد 7 درصدی حجم گاز تحویلی به استان های مذکور و رشد 26 درصدی در حجم گاز انتقالی به مناطق عملیاتی همجوار نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

وی به افزایش حجم گاز تحویلی به نیروگاه های استان های شمالی اشاره کرد و افزود: گاز تحویلی به نیروگاه های استان های مازندران، گیلان و گلستان در 6 ماهه اول سال گذشته 3/6 میلیارد مترمکعب بود که امسال با افزایش 14/3 درصدی به 4/2 میلیارد متر مکعب رسیده است.

سرپرست منطقه 9 عملیات انتقال گاز، حجم کل گازهای ورودی و انتقال داده شده از این منطقه عملیاتی در نیمه نخست سال جاری را حدود 11 میلیارد متر مکعب عنوان کرد و یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی حجم گاز تحویلی به استان های شمالی از منطقه 9 عملیات انتقال گاز

افزایش 7 درصدی حجم گاز تحویلی به استان های شمالی از منطقه 9 عملیات انتقال گاز