مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-26سياسي

بیگی نژاد: جمعیت جوان کشور نیاز به مدیرانی دارند که مطالبه آنان را بفهمند


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که اکثریت جمعیت جامعه ایران جوان است، احتیاج به مدیران جوانی دارد که هم توانایی انجام کار و تلاش بیشتری را داشته و هم گفتمان و مطالبه آنان را بفهمد و درک کند.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که اکثریت جمعیت جامعه ایران جوان است، احتیاج به مدیران جوانی دارد که هم توانایی انجام کار و تلاش بیشتری را داشته و هم گفتمان و مطالبه آنان را بفهمد و درک کند.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جوان گرایی و ضرورت توجه به این موضوع، بیان کرد: اولین موضوعی که در این خصوص حائز اهمیت می باشد بحث توانایی جسمی است.

عرف بر این است که هرچه سن انسان بالاتر می رود، توانایی جسمی وی پایین تر می آید.

به همین دلیل برخی از افرادی که سن بالایی دارند اما همچنان به کار ادامه می دهند بعضا در جلسات خوابشان می برد، یا حتی وقتی سن افراد بالاتر می رود درگیر بیماری می شوند این افت جسمی به همراه افزایش بیماری خود به خود منجر به کاهش راندمان مدیران می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نکته دیگر حائز اهمیت در این زمینه اختلاف نسلی است، تصریح کرد: طبیعی است که مدیران مختلف زمانی که سنشان افزایش می یابد با نسل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد: جمعیت جوان کشور نیاز به مدیرانی دارند که مطالبه آنان را بفهمند

بیگی نژاد: جمعیت جوان کشور نیاز به مدیرانی دارند که مطالبه آنان را بفهمند