مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-26سياسي

آخرین مهلت ارسال طرح های نوآورانه فناوری نانو در نانومچ


تیم های فناور فعال در حوزه نانو که تمایل به شرکت در دهمین دوره فراخوان برنامه نانومچ دارند، می توانند تا 30 آبان ماه طرح های نوآورانه فناوری نانو خود را ارسال کنند.

- آخرین مهلت ارسال طرح های نوآورانه فناوری نانو در "نانومچ" تیم های فناور فعال در حوزه نانو که تمایل به شرکت در دهمین دوره فراخوان برنامه نانومچ دارند، می توانند تا 30 آبان ماه طرح های نوآورانه فناوری نانو خود را ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو (Nano Match) یکی از برنامه های دائمی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که با هدف تسریع و تسهیل در تجاری سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت های نوپا اجرایی شده است.

این برنامه در طول سال طی فراخوان های مختلف اقدام به دریافت طرح می کند که اولین مرحله از فراخوان های دوره دهم آن، از اول آبان آغاز شده و تا 30 آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

تهیه طرح کسب وکار، رصد بازار، ثبت پتنت، رصد فناوری، تهیه اقلام تبلیغاتی، طراحی صنعتی و بسته بندی برخی از حمایت های نانومچ از تیم های حاضر در این رویداد است.

به تیم های شرکت کننده تسهیلاتی چون دریافت تأییدیه نانومقیاس، توسعه محصول، ساخت دمو، حضور در نمایشگاه ها، اخذ مجوزها و گواهینامه ها، حمایت از استقرار در مراکز رشد، سرمایه گذاری، آموزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارسال طرح های نوآورانه فناوری نانو در نانومچ

آخرین مهلت ارسال طرح های نوآورانه فناوری نانو در نانومچ