مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-26سياسي

ارسال بیش از 2000اثر به دبیرخانه جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری


رییس جهاددانشگاهی استان از ارسال 2000 اثر به دبیرخانه جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان خبر داد.

- ، کامران جعفری شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه کمیته آفرینش های فرهنگی و هنری در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان که به میزبانی سالن اجتماعات شهید نوری مجتمع جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت دبیرخانه کمیته آفرینش های فرهنگی و هنری از سال گذشته آغاز شد، اظهار کرد: همه این تلاش ها منتج به برگزاری مراسم اختتامیه امروز شده است.

وی با یادآوری اینکه در آیین اختتامیه این مراسم 23 نفر در بخش های مختلف جشنواره حائز رتبه های برتر شدند، ادامه داد: این جشنواره در دو بخش عمومی و بخش ویژه اختصاص داشت که در بخش عمومی به همه شهدای دفاع مقدس و در بخش ویژه به شهدای غواص، مدافعان حرم و مدافعان سلامت پرداخته شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های بارز این جشنواره، استفاده و بهره مندی از ظرفیت دانشجویان ذیل سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان زنجان بود، عنوان کرد: بعد از آغاز به کار دبیرخانه این جشنواره و با توجه به مهلتی که برای ارسال آثار به این دبیرخانه داده شده بود، در نهایت بیش از 2000 اثر به دبیرخانه مذکور برای داوری ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 2000اثر به دبیرخانه جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری

ارسال بیش از 2000اثر به دبیرخانه جشنواره آفرینش های فرهنگی و هنری