مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-26اقتصادي

کارشناسان پهنه بندی همدان 3 برابر میانگین کشوری کار می کنند


رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: به طور متوسط در سطح کشور هر کارشناس پهنه بندی وظیفه جمع آوری و ثبت و نظارت بر اطلاعات 400 بهره ‎بردار را برعهده دارد اما در استان همدان متاسفانه این عدد 1200 بهره بردار بوده و این به آن .

- ایسنا/همدان رییس اداره آمار و فناوری اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: به طور متوسط در سطح کشور هر کارشناس پهنه بندی وظیفه جمع آوری و ثبت و نظارت بر اطلاعات 400 بهره ‎بردار را برعهده دارد اما در استان همدان متاسفانه این عدد 1200 بهره بردار بوده و این به آن معنی است که هر کارشناس پهنه بندی در همدان حدود سه برابر کارشناسان دیگر استان ها فعالیت می کنند.

شاهین جولانی اظهار کرد: سامانه مدیریت اطلاعات کشاورزی و پهنه بندی از مهمترین سامانه های سازمان جهاد کشاورزی است که آن را به اختصار سامانه پهنه بندی می نامیم ضمن اینکه در این سامانه حدود 100 کارشناس به جمع آوری و پایش اطلاعات می پردازند.

وی با اشاره به اینکه این کارشناسان به صورت مستمر وظیفه ثبت و ویرایش اطلاعات به روز سامانه را برعهده دارند ،خاطر نشان کرد:مهمترین خروجی سامانه پهنه بندی، سطح و تولید محصولات زراعی و باغی بوده که بیش از 96 درصد از بهره برداران اطلاعات کشت را درآن ارائه کرده اند و افزودن داده های امور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان پهنه بندی همدان 3 برابر میانگین کشوری کار می کنند

کارشناسان پهنه بندی همدان 3 برابر میانگین کشوری کار می کنند