مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-26سياسي

خشونت هایی از جنس سریال های صداوسیما


مشکل جدی که وجود دارد در دسترس بودن این آثار برای همه گروه های سنی است که به نظرم خیلی اشتباه است و باید فرهنگ سازی شود که گروه های خاص سنی چطور به این آثار دسترسی نداشته باشند.

- فریدونی درباره انتقاد از فضای سازمان صداوسیما این رسانه را دارای ویژگی های یک رسانه ملی ندانست و گفت: به عنوان مثال رسانه ملی ما کارشناسانی می آورد که وقتی به آنها می گوییم گوشت و مرغ گران شده، می گویند کمتر بخورید! یا به عنوان مثال می گوید اگر حالتان خوب نیست از این کشور بروید؛ البته ممکن است تلویزیون در برابر این مسائل موضع بگیرد ولی رواج این نگرش آنقدر در رسانه ملی زیاد شده است.

رسانه ملی باید محل بازنمایی همه صداهای کشور باشد؛ در صورتی که در رسانه ملی ما تک صدایی است و این بسیار شرایط را دشوار می کند.

وی همچنین تصریح کرد: اکنون دست کم من در جایگاهی نیستم که بگویم تمام این فیلم و سریال ها را پاک کنید و هیچ کدام نباشند چون همه آنها بد هستند.

ما باید ریشه های خشونت را پیدا کنیم و قوانین و چارچوب های تربیتی مان را بررسی کنیم که چه چیزی باعث این همه خشونت شده است.

فرض مثال اگر ما این فیلم و سریال ها را نسازیم آیا خشونت از بین می رود؟ خدا را شکر که ما الان می توانیم این خشونت ها را در فیلم و سریال هایمان ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشونت هایی از جنس سریال های صداوسیما

خشونت هایی از جنس سریال های صداوسیما