مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-26سياسي

مواجهه با دشمنان اسلامی از نشانه های التزام به وحدت است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: امروز ایران از دین اسلام و از مسلمانان و مستضعفان در سراسر جهان، حمایت و پشتیبانی می کند.

بنابراین، ما نیز مکلف هستیم تا از ولی فقیه حمایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در وبیناری از سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی، با قدردانی از مجمع تقریب و دست اندرکاران برگزاری این کفرانس، گفت: علمای مسلمان، فرهیختگان و صاحب نظران همه ساله در ایام هفته وحدت در راستای تأمین منافع و مصالح امت اسلامی چنین نشستهایی را برگزار می کنند.

وی تصریح کرد: اعتقاد همه مسلمانان به یک خالق واحد است.

این اعتقاد در نزد مسلمانان موجب شکل گیری یک خط مشی واحد و یکپارچه می شود که همان دین اسلام است؛ دینی که توسط خاتم أنبیاء (ص) حضرت محمد (ص) به ما مسلمانان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اگر ما حقیقتاً به یک خالق واحد، پیامبر واحد، یک رسالت واحد و یک اسلام واحد در سطح جهان هستی اعتقاد داشته باشیم، طبیعی است که در زیر سایه یک رهبر و برخورداری از یک خط مشی واحد با یکدیگر متحد باشیم.

شیخ نعیم قاسم با بیان این مطلب گفت: برخی اختلافاتی که ما میان مذاهب اسلامی مختلف مشاهده می کنیم، عمدتاً جزییات مسائل شرعی را شامل می شوند و این اختلافات نباید باعث ایجاد تفرقه و جدایی میان مذاهب اسلامی شوند؛ چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواجهه با دشمنان اسلامی از نشانه های التزام به وحدت است

مواجهه با دشمنان اسلامی از نشانه های التزام به وحدت است