مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-26اقتصادي

افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان


رییس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری درهفت ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

- علیرضا کیخا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: یک میلیون و251 هزارو292 مسافر در این مدت در قالب 141 هزار و 475 سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای استان شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابجا شدند که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته  افزایش 12 درصدی در جابجایی مسافر و افزایش 18 درصدی در تعداد سفر را نشان می دهد .

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود، 59 درصد سفرهای ثبت شده در این مدت به مقاصد درون استانی و 41 درصد به مقصد برون استانی انجام شده است.

رییس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان خبر داد و افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای قبل از حرکت و الزام کارکنان، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک از جمله موارد مورد تاکید این اداره کل به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که مورد توجه فعالان این بخش قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان

افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر در سیستان و بلوچستان