مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:252021-10-26اجتماعي

رتبه علمی داوطلبان آزمون ارشد امروز منتشر می شود


کارنامه حاوی رتبه علمی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز سه شنبه 4 آبان روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

- کارنامه حاوی رتبه علمی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز سه شنبه 4 آبان روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز 27 مهر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.

sanjesh.

org/ منتشر شد.

کارنامه نتایج نهایی آزمون حاوی رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوطه، امروز سه شنبه 4 آبان روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

با اعلام نتایج نهایی، مشخص شد که مجموعا 130 هزار و 827 نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم پذیرفته شدند که 61 هزار و 944 نفر زن و 68 هزار و 883 نفر آنها مرد بودند.

سازمان سنجش اموزش کشور اعلام کرده است که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها، متقاضیان درصورت داشتن هرگونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه آزمون می توانند حداکثر تا تاریخ 11 آبان به سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه علمی داوطلبان آزمون ارشد امروز منتشر می شود

رتبه علمی داوطلبان آزمون ارشد امروز منتشر می شود