مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:202021-10-26اقتصادي

89 درصد فوت شدگان کرونایی اردستان واکسن نزده بودند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: از تعداد 40 نفر بیمار کرونایی فوت شده در اردستان 35 نفر معادل 89 درصد فوت شدگان واکسن کرونا دریافت نکردند.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: از تعداد 40 نفر بیمار کرونایی فوت شده در اردستان 35 نفر معادل 89 درصد فوت شدگان واکسن کرونا دریافت نکردند.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کرونا نشان داده هر گونه عادی انگاری می تواند زمینه اوج گیری دوباره این ویروس را فراهم کند و در روزهای اخیر شاهد افزایش اندک اما نگران کننده بستری های روزانه کرونایی در شهرستان اردستان هستیم.

وی افزود: با بررسی های انجام شده از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 40 نفر بیمار کرونایی فوت کردند که از این تعداد 35 نفر معادل 89 درصد فوت شدگان واکسن کرونا دریافت نکردند که نشان از تأثیر مثبت واکسن دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: عده ای در جامعه هنوز خطرات ویروس کرونا را احساس نکردند و بدون هیچ گونه رعایت پروتکل های بهداشتی رفت و آمد می کنند.

ذبیحی با یادآوری اینکه رعایت پروتکل ها ضروری است و عدم رعایت آن مشکلات جدی برای خود و دیگران ایجاد خواهد کرد، افزود: تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است که باید مد نظر مردم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 درصد فوت شدگان کرونایی اردستان واکسن نزده بودند

89 درصد فوت شدگان کرونایی اردستان واکسن نزده بودند