مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:102021-10-26پزشكي

تلقیح بیش از 76300 دوز واکسن در نوبت اول و دوم در خاش و تفتان


مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: تلقیح بیش از 76300 دوز واکسن در نوبت اول و دوم در شهرستان خاش و تفتان انجام شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: تلقیح بیش از 76300 دوز واکسن در نوبت اول و دوم در شهرستان خاش و تفتان انجام شده است.

دکتر رضا کرد در گفت و گو با ایسنا افزود: در شهرستان خاش و تفتان 11 مرکز واکسیناسیون شهری اعم از 3مرکز تجمیعی، 3مرکز خدمات جامع سلامت و 5 پایگاه سلامت و کلیه مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و همچنین خانه های بهداشت تابعه آماده پذیرش، ثبت و تلقیح واکسن به شهروندان عزیز می باشند.

وی بیان کرد: اگر با شروع فصل سرما واکسیناسیون تکمیل نشود، احتمال وقوع خیز جدید بیماری را خواهیم داشت و این مسئله بسیار نگران کننده است.

دکتر کرد اظهار کرذ: رسیدن به ایمنی مطلوب بیماری کرونا در شهرستان های خاش و تفتان مستلزم پوشش مناسب واکسیناسیون کرونا با همکاری و مشارکت تمامی اقشار جامعه، روحانیون، ریش سفیدان ، منتفذین، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، دانش آموزان و مردم است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان هم با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد مرکز بهداشت شهرستان در برنامه واکسیناسیون کووید19؛ گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون، مراکز خدمات جامع سلامت، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلقیح بیش از 76300 دوز واکسن در نوبت اول و دوم در خاش و تفتان

تلقیح بیش از 76300 دوز واکسن در نوبت اول و دوم در خاش و تفتان