مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-26اقتصادي

تنظیم بازار از طریق احیای واحدهای تولیدی راکد


استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در حوزه تنظیم بازار نباید منفعلانه عمل شود، گفت: یکی از راهکارهای تحقق این مهم، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و راکد است.

- به گزارش، یعقوب علی نظری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل استانداری برگزار شد، بازار و مدیریت اقلام اساسی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم جامعه تحت تأثیر هیچ موضوعی ملتهب بشود.

وی گفت: در همه موضوعات به ویژه کالاهای اساسی و روزمره که نبود آن ها مردم را دچار مشکل می کند، هنر ما رصد، پیش بینی، پیشگیری و در نهایت مراقبت است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار نباید با موضوعات به شکل انفعالی برخورد کند بلکه باید با پیش بینی چالش های پیشِ رو، از قبل برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

وی، یکی از راهکارهای تنظیم بازار را احیای واحدهای تولیدی تعطیل یا راکد دانست و اضافه کرد: اداره کل صمت و جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه های متولی باید با رصد و مراقبت از التهاب بازار جلوگیری کنند.

نظری با اشاره به این که ظرفیت های مردمی باید در توزیع و نظارت ارزاق و کالاهای اساسی فعال شوند، بیان کرد: اتحادیه ها و اصناف در مسئله مرغ ظرفیت های مهمی هستند که می توانند نقش خود را در مدیریت بهتر این حوزه ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم بازار از طریق احیای واحدهای تولیدی راکد

تنظیم بازار از طریق احیای واحدهای تولیدی راکد