مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-26سياسي

قوه قضاییه باید به زودی قانون «از کجا آورده اید؟» را اجرا کند


مجلس قانون نظارت بر رفتار نمایندگان را در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس اصلاح کرده و قانون در این زمینه سختگیرانه تر خواهد شد.

- قوه قضاییه باید به زودی قانون از کجا آورده اید؟ را اجرا کند یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس قانون نظارت بر رفتار نمایندگان را در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس اصلاح کرده و قانون در این زمینه سختگیرانه تر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری دوشنبه سوم آبان ماه با موضوع راهکارهای شفاف سازی مکاتبات و ارتباطات نمایندگان مجلس گفت: راهکار پیشگیری از بروز فساد، مبارزه با ریشه هاست و یکی از مباحث مطرح در این خصوص موضوع تعارض منافع است.

تعارض منافع به این معنی که فرد بین منافع فردی، سازمانی یا مردمی می ماند و اگر طرف منافع خود را بگیرد قطعاً قابل قبول نیست چرا که فساد شکل می گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم با بیان اینکه از این نوع تعارض منافع در قوای سه گانه، دستگاه های حاکمیتی و حتی در بخش خصوصی، نظام مهندسی، پزشکی و بین جامعه وکلا وجود دارد، افزود: مهندسانی که برای خود حق الزحمه تعیین می کنند یا اتحادیه ای که به یک صنف خاص مجوز کسب نمی دهد، دچار تعارض منافع شده است، اما این موارد در بخش دولتی بیشتر دیده می شود که البته باید هم مورد توجه واقع شده و ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه باید به زودی قانون «از کجا آورده اید؟» را اجرا کند

قوه قضاییه باید به زودی قانون «از کجا آورده اید؟» را اجرا کند