مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:452021-10-26سياسي

واردات واکسن هلال احمر 100 میلیون دُزی شد


سی ویکمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دُز واکسن، امروز سه شنبه (4 آبان) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

- سی ویکمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دُز واکسن، امروز سه شنبه (4 آبان) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر با ابراز خرسندی از 100 میلیونی شدن واردات واکسن کرونای این جمعیت گفت: خوشبختانه با خوش قولی مسئولان صلیب سرخ کشور چین و همکاری خوب بین دستگاهی در ایران با نظارت معاون اول رییس جمهور، 6 میلیون دُز واکسن سینوفارم دیگر هم وارد کشورمان شد و مجموع واردات واکسن هلال احمر را به بیش از 100 میلیون دُز رساند.

وی افزود: به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 100 میلیون و 390 هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

همتی با بیان اینکه روند واردات واکسن در بهترین حالت پیش می رود گفت: هلال احمر آماده است به هر میزانی که وزارت بهداشت اعلام کند و نیاز کشور تشخیص داده شود واکسن وارد کند.

رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر تزریق دُز یادآور برای ایمنی بیشتر اظهار کرد: هم زمان با تزریق دز اول و دوم، دُز بوستر یا یادآور برای کادر درمان و گروه های خاص تزریق می شود و بر اساس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات واکسن هلال احمر 100 میلیون دُزی شد

واردات واکسن هلال احمر 100 میلیون دُزی شد