مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-26سياسي

شایعه هایی در رابطه با واکسن کرونا


در رابطه با واکسن کرونا و تزریق آن شایعاتی وجود دارد که نباید مورد توجه عموم قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی امیری، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بسیاری از افراد عوارض واکسن کرونا را تجربه نمی کنند و در مقابل بعضی افراد ممکن است به دلیل عوارض آن توانایی انجام کارهای روزانه را نداشته باشند، منتها این عوارض موقت است و بعد از چند روز از بین می رود و می توانید به روال عادی زندگی برگردید.

وی با اشاره به این که در رابطه با واکسن کرونا شایعاتی وجود دارد، عنوان کرد: شایعه شده است که واکسن کرونا اثربخشی کافی ندارد که این ادعا درست نیست، به طوری که حدود 60 درصد از افرادی که در بیمارستان بستری می شوند دو دوز از واکسن کرونا را دریافت نکرده اند و بسیاری از افراد بستری واکسینه نیستند.

امیری با اشاره به این که شایعه دیگر در رابطه با واکسن کرونا این است که ده ها هزار مرگ گزارش نشده از این واکسن در دنیا وجود دارد، تصریح کرد: منبع این شایعه غلط و مربوط به سیستم گزارش دهی عوارض منفی ناشی از واکسن یا به اختصار ورس است که هر فردی می تواند عوارض منفی ناشی از واکسن را در آن گزارش کند.

این فوق تخصص بیماری های عفونی ادامه داد: روش جست وجوی اطلاعات در این پایگاه داده اشتباه است و از طرف دیگر اطلاعات موجود در پایگاه داده ورس ناقص، نادرست، اتفاقی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه هایی در رابطه با واکسن کرونا

شایعه هایی در رابطه با واکسن کرونا