مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-26اقتصادي

98 واحد صنعتی در آذربایجان غربی وارد چرخه تولید شدند


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست امسال سرمایه گذاری انجام شده در حوزه صنعتی استان بیش از 87 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست امسال سرمایه گذاری انجام شده در حوزه صنعتی استان بیش از 87 درصد افزایش یافته است.

غلامرضا بابایی در گفت وگو با ایسنا افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور 1057 فقره جواز تأسیس و توسعه برای واحدهای صنعتی در استان با حجم سرمایه گذاری بیش از 89 هزار و 304 میلیارد ریال صادر شده است که با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای 20 هزار و 532 نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.

بابایی خاطرنشان کرد: عملکرد سرمایه گذاری در بخش صنعتی استان نسبت به 6 ماهه سال گذشته از لحاظ صدور جواز تأسیس و توسعه بیش از 40 درصد، از لحاظ حجم سرمایه گذاری بیش از 87 درصد و از لحاظ ایجاد زمینه اشتغال بیش از 46 درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تصریح کرد: طی مدت زمان یاد شده در استان 98 واحد صنعتی با دریافت پروانه بهره برداری به چرخه تولید وارد شده اند که جهت راه اندازی و بهره برداری از این واحدها بیش از 23 هزار و 904 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال را برای یک هزار و 699 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 واحد صنعتی در آذربایجان غربی وارد چرخه تولید شدند

98 واحد صنعتی در آذربایجان غربی وارد چرخه تولید شدند