مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-26سياسي

شهیدعلی گودرزی: با وحدت دشمن را نابود کنید


شهید علی گودرزی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «با وحدت و انسجام هر چه بیشتر مشتی کوبنده و سنگین بر دهان دشمن بزنید».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید علی گودرزی؛ به نام خدای شهیدان با سلام به رهبر کبیر مستضعفان و درود بر شهیدان راه اسلام شرافتمندترین مرگ ها شهادت است ما سرباز اسلام و امام زمان هستیم و باید طبق وظیفه شرعی که قرآن تعیین کرده از کشور، دین و وطن خود دفاع کنیم تا آخرین قطره خون در برابر کفار ایستادگی کنیم و اگر لیاقت شهادت را داشته باشیم شهید می شویم.

خدایا! به مردم ما به ملت شهیدپرور ما ایمان و صبر عطا کن تا بیشتر از این در راهت تلاش و کوشش کنند که سرانجام فتح و پیروزی را در آغوش کشند من که نتوانستم در طول زندگی خود خدمتی به اسلام عزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدعلی گودرزی: با وحدت دشمن را نابود کنید

شهیدعلی گودرزی: با وحدت دشمن را نابود کنید