مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-26اقتصادي

تغییر قیمت ها در مارپیچ سکوت


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: کاهش قیمت لبنیات به استان ابلاغ نشده است، همچنین برای افزایش قیمت نان منتظر وزارت کشور هستیم.

- مرتضی بیدآبادی با اشاره به اینکه لبنیات در سه گروه تقسیم بندی می شوند، افزود: گروه اول شامل 9 قلم کالایی، گروه دوم شامل محصولات سفارشی واحد لبنی و گروه سوم شامل محصولات محلی هستند.

گروه اول و سوم توسط ستاد تنظیم بازار کشور قیمت گذاری می شوند و گروه دوم توسط واحد لبنی مربوطه قیمت گذاری می شود که غالبا با افزایش همراه بوده است.

همچنین محصولات لبنی گروه اول از تنوع کمتری در بازار برخوردار است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت برای آن دست از محصولاتی که توسط ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری می شوند، بوده است، اظهار کرد: در این زمینه مصوبه ای برای کاهش قیمت به ما ابلاغ نشده است همچنین نرخ شیر خام نیز تغییری نداشته است.

لازم به ذکر است که قیمت شیر خام درب دامداری شش هزار و 400 تومان و شیر جوشیده محلی برای مصرف کننده هشت هزار و 200 تومان است.

بیدآبادی با تاکید بر اینکه آخرین افزایش قیمت نان به اسفند ماه سال 98 بر می گردد، گفت: در حال حاضر قیمت نان بر اساس تورم سال های 99 و 1400 به روزرسانی نشده است بنابراین برای افزایش قیمت نان ابتد باید برای نرخ آرد تصمیم گیری شود و این تصمیم توسط وزارت کشور و ستاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قیمت ها در مارپیچ سکوت

تغییر قیمت ها در مارپیچ سکوت