مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:252021-10-26اجتماعي

ورود تمامی کارکنان و دانش آموزان به محل کار منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن


ستاد بحران کرونای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با موضوع واکسیناسیون کووید-19 اطلاعیه شماره 25 خود را در خصوص نحوه حضور کارکنان دستگاه های دولتی و دانش آموزان به محل کار و مدرسه را صادر کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ستاد بحران کرونای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با موضوع واکسیناسیون کووید-19 اطلاعیه شماره 25 خود را در خصوص نحوه حضور کارکنان دستگاه های دولتی و دانش آموزان به محل کار و مدرسه را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این اطلاعیه آمده است؛ ورود تمامی دانش آموزان، آموزگاران و سایر کارکنان به تمامی مدارس دولتی و غیر انتفاعی منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن می باشد.

در صورت عدم ارائه کارت واکسن توسط این افراد، لازم تا تست PCR کرونا با نتیجه منفی به مسئول آموزشگاه ارائه شود و اعتبار هر تست منفی کرونا نیز 3 روز از تاریخ صدور می باشد.

بدیهی است ورود تمامی دانش آموزان، آموزگاران و سایر کارکنان به تمامی مدارس دولتی و غیر انتفاعی در صورت مثبت بودن تست کرونا نیز ممنوع است.

مسئول هر آموزشگاه موظف است شرایط مناسب بهداشتی که از سوی مراکز بهداشت شهرستان های تابعه ابلاغ می شود و در راس آنها الزام تمامی حاضران در فضای آموزشگاه به استفاده از ماسک تنفسی، تامین تهویه مناسب کلاس ها و فضاهای بسته، رعایت فاصله ایمن در جانمایی صندلی و نیمکت ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تمامی کارکنان و دانش آموزان به محل کار منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن

ورود تمامی کارکنان و دانش آموزان به محل کار منوط به ارائه کارت معتبر تزریق واکسن