مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 03:552021-10-26اقتصادي

بازگشایی مرز گمشاد به روی کولبران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از موافقت کشور افعانستان مقابل سرانجام مرز گمشاد هم برای فعالیت کولبران بازگشایی شد و این افراد می توانند در حال حاضر با حمل کالا به وسیله چرخ دستی در این مرز فعالیت داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از موافقت کشور افعانستان مقابل سرانجام مرز گمشاد هم برای فعالیت کولبران بازگشایی شد و این افراد می توانند در حال حاضر با حمل کالا به وسیله چرخ دستی در این مرز فعالیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر ماندانا زنگنه در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد؛ افزود: کشورهای همسایه از جمله افغانستان و پاکستان اغلب کالاهای خود را از ایران تامین می کنند و نیاز است تا تجار استان برای حفظ این بازارها فعالیت بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: با توجه به فعال شدن رویه کولبری پس از میلک و میرجاوه، با موافقت کابل در مرز گمشاد هم این رویه فعال می شود و کولبران اکنون می تواند به وسیله چرخ دستی از این مرز مبادله کالا انجام دهند و پس از فعال شدن گمرک افغانستان کولبران قادر به حمل کالا با خودرو هم خواهند بود لذا مرزنشینان باید برای بهبود معیشت شان از این فرصت بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مرز گمشاد به روی کولبران

بازگشایی مرز گمشاد به روی کولبران