مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 02:202021-10-25بين الملل

روزنامه اسراییلی خواستار حمایت از کودتا و رهبر کودتاچیان سودان شد


یک رسانه صهیونیستی چاپ تل آویو با انتشار یادداشتی خواستار حمایت این رژیم از کودتاگران در سودان شده است.

- ، روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم چاپ تل آویو در واکنش به وقوع کودتا در سودان با انتشار یادداشتی نوشت که تحولات سودان نشان می دهد که باید از ارتش و ژنرال عبدالفتاح البرهان رییس شورای نظامیان سودان حمایت شود، زیرا تمایل البرهان به تقویت روابط با ایالات متحده و اسراییل بیشتر از حمدوک است.

این روزنامه اسراییلی در گزارش خود درباره تحولات سودان تاکید کرد: از میان همه کشورهای امضاکننده پیمان ابراهام، سودان تنها کشوری است که هنوز افتتاح دفتر نمایندگی را انجام نداده است.

اسراییل هیوم افزود: مراسم رسمی اسراییل و سودان برای امضای این توافق در کاخ سفید ممکن است خشم شدیدی را در خیابان های سودان که سال ها یکی از کشورهای پیشرو در اعمال سیاست های ضداسراییلی بوده است، به همراه داشته باشد.

به گفته این رسانه صهیونیستی، عبدالله حمدوک نخست وزیر پیشین دولت سودان کسی نبوده که برای عادی سازی روابط با اسراییل کاری را دنبال کند، بلکه رهبری شورای نظامی به ریاست عبدالفتاح البرهان این موضوع را با فشار پیگیری می کرد.

این روزنامه همچنین به نقل از یک منبع اسراییلی با انتقاد از موضع واشنگتن در قبال آنچه در سودان می گذرد، گفته است: در شرایط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اسراییلی خواستار حمایت از کودتا و رهبر کودتاچیان سودان شد

روزنامه اسراییلی خواستار حمایت از کودتا و رهبر کودتاچیان سودان شد