مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 00:402021-10-25بين الملل

آمریکا: از تعامل اتحادیه اروپا با ایران حمایت می کنیم


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه اتحادیه اروپا هماهنگ کننده امور برجام است، اظهار داشت واشنگتن از تعامل اتحادیه اروپا با ایران حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در نشستی خبری این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد که از او در مورد دیدار های ایران با مقامات اروپایی از جمله انریکه مورا معاون سرویس اقدام اتحادیه اروپا پرسید.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پاسخ داد: اتحادیه اروپا هماهنگ کننده امور برجام است و ما از تعاملات اتحادیه اروپا با ایران بسیار حمایت می کنیم، اما همانطور که قبلا اعلام کرد بودم، مقصد نهایی باید وین باشد و این مقصد نمی تواند پایتخت هیچ کشور اروپایی دیگری باشد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه ادعا های غرب علیه برنامه صلح آمیز هسته ای ایران ادامه داد آنچه ما، متحدان و همکاران ما در گروه 1+5 از جمله روسیه و چین معتقد هستیم این است که بازگشت متقابل مشترک به تعهدات برجامی همچنان بهترین و موثرترین روش برای تایید برنامه اتمی ایران و اطمینان از عدم دستیابی آن به سلاح هسته ای است.

وی تاکید کرد که در خصوص لغو تحریم ها و مسائل مربوط به آن ها باید در وین حداقل بصورت غیرمستقیم با آمریکا مطرح و حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: از تعامل اتحادیه اروپا با ایران حمایت می کنیم

آمریکا: از تعامل اتحادیه اروپا با ایران حمایت می کنیم