مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 00:152021-10-25اجتماعي

آغاز پایش معادن شهرستان ابهر/ با معادن متخلف برخورد قانونی می شود


رییس اداره محیط زیست شهرستان ابهر با اشاره به آغاز پایش معادن شهرستان ابهر گفت: برخی از معادن باطله های خود را در رودخانه ها، آب راه ها و دره ها تخلیه کرده اند که سبب انسداد بستر رودخانه ها شده است.

- رضا مدنی در گفت و گو با خبرنگار فارس زنجان با بیان اینکه پایش معادن شهرستان ابهر را در دستور کار اداره محیط زیست قرار داده ایم، اظهار داشت: برخی از معادن شهرستان ابهر ضوابط را رعایت نمی کنند و با معضلی به نام عدم مدیریت باطله های معدنی مواجه هستیم.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ابهر تاکید کرد: برخی از معادن باطله های خود را در رودخانه ها، آب راه ها و دره ها تخلیه کرده اند که سبب انسداد بستر رودخانه ها شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: معادن موظف هستند نسبت به مدیریت باطله های معدنی و جابه جایی آنها به مناطق تعیین شده اقدام جدی انجام دهند.

مدنی با اشاره به برخورد با متخلفین افزود: طبق وظایف قانونی به 10 معدن متخلف در شهرستان ابهر اخطاریه زیست محیطی صادر گردیده و رونوشت آنها به دادستانی شهرستان ارجاع داده شده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ابهر با اشاره به بازدیدهای میدانی از وضعیت معادن افزود: از نزدیک وضعیت دپو باطله های معدنی و مزاحمت های ماشین آلات معادن در مسیر جاده دسترسی به سمت روستا خراسانلو، جاده مشترک بین مردم محلی، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش معادن شهرستان ابهر/ با معادن متخلف برخورد قانونی می شود

آغاز پایش معادن شهرستان ابهر/ با معادن متخلف برخورد قانونی می شود