مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 23:302021-10-25سياسي

پاسخ قاطع ایران به گزارش گزارشگر حقوق بشر


نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخی قاطع به گزارش سایت قطره و به نقل از جاوید رحمان گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران، هدف از چنین گزارش هایی را تنها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پاسخ ایران به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران را دکتر زهرا ارشادی ، سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرائت کرد.

در پاسخ ایران آمده است: جمهوری اسلامی ایران بر این عقیده است که گفتگو و همکاری مبتنی بر احترام متقابل و برابری تنها ابزار موجود جهت تضمین ارتقا و حمایت از حقوق بشر در سطح بین المللی هستند.

در پاسخ نمایندگی ایران در سازمان ملل بیان شده است: خاک ایران دربردارنده پیکر پاک هزاران تن از کسانی است که جانِ باارزش خود را در راه دفاع از ملت و مردم ما در طول جنگ تحمیلی صدام علیه ایران فدا کرده اند.

جنگی که منابع مالی، تسلیحات شیمیایی، تانک ها، هواپیما ها و حتی گلوله های آن توسط کشور های غربی ای تامین شده بود که نمایندگان آن ها در این جلسه حضور دارند.

این درحالی است که هنگامی که در کانادا زمین را حفاری می کنید، بقایای هزاران کودک بومی پیدا می شود که مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته، به قتل رسیده اند و اجساد آن ها در گور های دسته جمعی ریخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع ایران به گزارش گزارشگر حقوق بشر

پاسخ قاطع ایران به گزارش گزارشگر حقوق بشر