مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 23:152021-10-25بين الملل

توضیح دمشق درباره حمله اسراییل به جنوب سوریه


زارت امور خارجه سوریه تجاوز بامداد امروز رژیم اشغالگر اسراییلی به قنیطره را تلاش ناامید کننده این رژیم برای حمایت از گروه های تروریستی شکست خورده دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از سانا، یک منبع رسمی وزارت امور خارجه سوریه گفت که این تجاوز وحشیانه تلاشی ناامید کننده از سوی رژیم اشغالگر برای حمایت از ابزار ها و مزدوران خود از گروه های تروریستی شکست خورده است که پس از اتمام مصالحه ها در استان درعا و بازگشت امنیت به آن صورت گرفت.

منبع سوری تأکید کرد که نیرو های اشغالگر صهیونیستی در چارچوب تجاوزات مکرر خود به حاکمیت اراضی سوریه، بامداد امروز تهاجم جدید در جنوب سوریه را انجام دادند.

وی ادامه داد: دمشق ضمن محکومیت شدید این تجاوز آشکار به اشغالگری رژیم صهیونیستی که باعث تشدید بیشتر اوضاع در منطقه می شود، بر حق سوریه و توانایی آن در پاسخ به این حملات تجاوزکارانه اشغالگران تأکید کرد.

ارتش اسراییل، بامداد روز دوشنبه (سوم آبان) به مواضع ارتش سوریه در منطقه قنیطره واقع در جنوب این کشور حمله کرد.

سوریه بار ها در نامه های جداگانه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت اعلام کرده که حملات مکرر رژیم صهیونیستی علیه خاک، حاکمیت و استقلال این کشور، تهدیدی برای ثبات منطقه و صلح و امنیت بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دمشق درباره حمله اسراییل به جنوب سوریه

توضیح دمشق درباره حمله اسراییل به جنوب سوریه