مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:552021-10-25سياسي

دوره های نخبه پروری در تلاش برای تربیت نیروی خادم برای ملت است


مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره های نخبه پروری شهید چمران گفت: با برگزاری این دوره ها برای تربیت نیروهای خادم به ملت تلاش می شود.

- ، علی پورمیرزایی، عصر دوشنبه در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره نخبه پروری شهید چمران اظهار داشت: انجام مسئولیت در بسیج دانشجویی علاوه بر به دوش کشیدن بار انقلاب موجب رشد فردی می شود، همچنان که شهید احمدی روشن در دوران دانشجویی مسئولیت امور فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه خود را به دوش کشیده بود.

وی با تشریح ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن ادامه داد: اکنون نیز ما در حال جنگ هستیم، ولی متاسفانه چون ماهیت این جنگ، نرم است، آن را چندان درک نمی کنیم این در حالی است که رهبر انقلاب با اشرافی که نسبت به این ماجرا دارند، اخیراً فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند.

پورمیرزایی با اشاره به اهداف برگزاری دوره نخبه پروری شهید چمران عنوان کرد: این دوره به دنبال این بود که تلنگری باشد برای درک شرایط و اوضاع فعلی، زیرا معتقدیم باید بتوانیم مبانی فکری و اعتقادی خود را تحکیم بخشیم و این مسئله تنها از سر احساس نیاز اتفاق خواهد افتاد.

مسئول بسیج دانشجویی یزد تاکید کرد: طبق فرموده رهبر انقلاب ما به دنبال آن هستیم که حکومتی جهانی برپا کنیم بنابراین باید با مبانی و اصول این حکومت آشنا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های نخبه پروری در تلاش برای تربیت نیروی خادم برای ملت است

دوره های نخبه پروری در تلاش برای تربیت نیروی خادم برای ملت است