مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:352021-10-25سياسي

تقویت راهکارهای پیشگیرانه برای صیانت ازمدیران اجرایی آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بر تقویت راهکارهای پیشگیرانه و ایجاد شفافیت برای صیانت ازمدیران اجرایی آذربایجان غربی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور که عصر روز دوشنبه در سالن جلسات سازمان بازرسی استان برگزار شد، اظهار داشت: مبارزه با مفاسد ادارای و دولتی مهمترین رسالت سازمان بازرسی هست که یک کار مقدس و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه قسمت اعظمی از کار سازمان بازرسی کاملا تخصصی و فنی هست، گفت: فعالیت سازمان بازرسی یک کار کاملا تخصصی و فنی بوده و باید به سمت تدابیر پیشگیرانه برویم و شفافیت که خود مانع بروز فساد هست را از ادارات بخواهیم.

رییس کل دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: باید از ظرفیت دانشگاه، روحانیت و سازمانهای مردم نهاد کمک بگیریم و راه های پیشگیری از فساد را تبیین و تقویت کنیم.

  وی افزود: باید از ابزارهای علمی و فنی در پیشگیری از فساد نهایت بهره را برد و مراقبت و صیانت از مدیران و مسئولان ادارات در دستور کار بازرسی باشد، چرا که برای این مدیران، مسئولان و کارکنان هزینه های زیادی شده و این افراد علم و تجربه گران بهایی به دست آورده اند و نباید به راحتی آنها را از دست بدهیم و باید به سمت و سویی حرکت کنیم که نیروها را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت راهکارهای پیشگیرانه برای صیانت ازمدیران اجرایی آذربایجان غربی

تقویت راهکارهای پیشگیرانه برای صیانت ازمدیران اجرایی آذربایجان غربی