مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:502021-10-25سياسي

ورود تجهیزات فاز نخست کارخانه لاستیک سازی خرم آباد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود تجهیزات فاز نخست کارخانه لاستیک سازی خرم آباد، از آغاز نصب سوله سالن تولید محدود این کارخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد ویسکرمی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها از نصب سوله سالن تولید محدود کارخانه لاستیک سازی خرم آباد خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات پیش روی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد گفت: نصب سوله سالن تولید محدود این کارخانه آغاز شد و در حال نصب است نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش از این نیز در تاریخ 28 تیرماه امسال، اولین تجهیزات ساخت سالن فاز نخست لاستیک سازی در راستای ساخت اولین فاز لاستیک سازی به ظرفیت 600 هزار حلقه لاستیک در سال، به محل شهرک صنعتی شماره سه وارد شده بود.

ویسکرمی بیان داشت: در راستای پیگیری و رفع مشکلات این کارخانه اقداماتی از قبلی بازدید از کارخانه، احصاء مشکلات و مسائل آن، پیگیری دریافت وام و تسهیلات بانکی از طریق امور مجلس بانک صنعت و معدن، جلسه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت نیکرو گسترش و تقسیم کار برای حل مشکلات صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تجهیزات فاز نخست کارخانه لاستیک سازی خرم آباد

ورود تجهیزات فاز نخست کارخانه لاستیک سازی خرم آباد