مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:202021-10-25اقتصادي

بخشودگی جرایم تسهیلات پرداختی بانک ها به کشاوزران خسارت دیده


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از بخشودگی جرایم تسهیلات پرداختی بانک ها به کشاوزران خسارت دیده در آذربایجان شرقی خبر داد.

- ، نادر نقیلی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: در اثر بلایایی مثل خشکسالی، سیل و بارندگی، سرمازدگی، باد و طوفان و تگرگ بیش از 5,700 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شده است.

وی در رابطه با اقدامات لازم برای کاهش بلایای طبیعی و جبران خسارت با بیان اینکه برای کاهش بلایای طبیعی باید مدیریت علمی مخاطرات برنامه همیشگی کشاورزی مدرن باشد گفت: برای جبران خسارت وارده، اصل اول برآورد خسارت است و دو ساز و کار برای جبران خسارت دیدگان از بلایای طبیعی تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه راه اول جبران خسارت بیمه است افزود: ابتدا اکیپ های تعیین خسارت از محل خسارت بازدید کرده و فرم های مربوط به برآورد خسارت را تکمیل می کنند؛ سپس جلسات ستاد بیمه برای بررسی و جبران خسارت برگزار می گردد که در حال حاضر بیش از 11 هزار پرونده بررسی شده و آماده پرداخت هستند که سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی و ستاد بیمه محصولات کشاورزی استان پیگیر تخصیص بودجه توسط دولت برای جبران خسارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرایم تسهیلات پرداختی بانک ها به کشاوزران خسارت دیده

بخشودگی جرایم تسهیلات پرداختی بانک ها به کشاوزران خسارت دیده