مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:102021-10-25سياسي

اجرای عملیات لایروبی 3500 متر از رودخانه «کرگانه»


مدیر امور آب شهرستان خرم آباد گفت: عملیات لایروبی سه هزار و 500 متر از رودخانه «کرگانه» آغاز شده و در حال انجام است.

- ، مهرداد محمدی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رودخانه های خرم رود و کرگانه جمعاً به طول 14 کیلومتر در محدوده شهر خرم آباد متأسفانه در سیلاب فروردین ماه سال 1398 به دلیل طغیان آب از آنها باعث بروز خساراتی شدند.

وی عنوان کرد: در راستای هدایت ایمن سیلاب های احتمالی در فصل بارش پیش رو، عملیات لایروبی رودخانه کرگانه از محل پل پیوستی تا پل آیت الله کمالوند به طول سه هزار و 500 متر در حوزه شهر خرم آباد آغاز و در حال انجام است.

مدیر امور آب شهرستان خرم آباد یادآور شد: عملیات لایروبی خرم رود سال گذشته و بعد از وقوع سیلاب توسط شرکت آب منطقه ای لرستان به انجام رسید.

محمدی اضافه کرد: با توجه به طول نسبتاً زیاد این دو رودخانه در سطح شهر هر ساله شاهد تجمع حجم بسیار زیادی زباله های شهری در سطح این دو رودخانه هستیم که ضمن ایجاد آلودگی های زیست محیطی و شرایط غیر بهداشتی برای شهروندان باعث می شود چهره این رودخانه ها از منظر شهری بسیار زشت و نامطلوب جلوه کند.

وی افزود: شهرداری خرم آباد به عنوان متولی نظافت رودخانه های داخل شهر و در راستای قانون شهرداری ها و رأی هیٸت حل اختلاف دستگاه های اجرایی، بایستی نظافت و جمع آوری زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات لایروبی 3500 متر از رودخانه «کرگانه»

اجرای عملیات لایروبی 3500 متر از رودخانه «کرگانه»