مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:052021-10-25سياسي

انباشت محرومیت اندیکا در زلزله اخیر خودنمایی کرد


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: انباشت محرومیت اندیکا در سال های گذشته بر اثر زمین لرزه اخیر خودنمایی کرد و ما باید بتوانیم این محرومیت های انباشته شده را در دو حوزه بهداشت و آموزش و پرورش برطرف کنیم.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: انباشت محرومیت اندیکا در سال های گذشته بر اثر زمین لرزه اخیر خودنمایی کرد و ما باید بتوانیم این محرومیت های انباشته شده را در دو حوزه بهداشت و آموزش و پرورش برطرف کنیم.

رضا نجاتی امروز (دوشنبه) در بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا و در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش و سلامت خوزستان در بخش چلو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به همراه جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از مناطق زلزله زده اندیکا در بخش چلو بازدید کردیم.

امروز کارها در مناطق زلزله زده در دو محور بازگشایی مدارس آسیب دیده از زلزله و همچنین بحث شورای سلامت در زمینه آب آشامیدنی و واکسیناسیون کرونا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اندیکا یکی از مناطق محروم استان است، گفت: بخش عمده ای از محرومیت اندیکا ارتباطی به زمین لرزه ندارد بلکه به محرومیت هایی مربوط است که از سال های گذشته انباشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت محرومیت اندیکا در زلزله اخیر خودنمایی کرد

انباشت محرومیت اندیکا در زلزله اخیر خودنمایی کرد