مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 18:002021-10-25سياسي

تاکید جمعی از تشکل های شاهد وایثارگر بر پیگیری مطالبات از مجرای قانون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دجمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر در بیانیه ای اعلام کردند: باید مطالبات جامعه ایثارگران را با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مجاری قانونی درون نظام مقدس .

- جمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر در بیانیه ای اعلام کردند: باید مطالبات جامعه ایثارگران را با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مجاری قانونی درون نظام مقدس جمهوری اسلامی تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دجمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر در بیانیه ای اعلام کردند: باید مطالبات جامعه ایثارگران را با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مجاری قانونی درون نظام مقدس جمهوری اسلامی تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

ر این بیانیه آمده است: بسیاری از ایثارگران با تشکل های شاهد و ایثارگر خود تماس گرفته و اظهار نموده اند، مدتی است که در فضای مجازی گروه هایی ناشناخته و بدون هویت با هدف پیگیری مطالبات ایثارگران از آنان مشخصات فردی و شماره حساب طلب نموده اند که بعضا این موضوع موجبات نگرانی و سوء استفاده را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید جمعی از تشکل های شاهد وایثارگر بر پیگیری مطالبات از مجرای قانون

تاکید جمعی از تشکل های شاهد وایثارگر بر پیگیری مطالبات از مجرای قانون