مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:502021-10-25اقتصادي

واردات برنج در آبان 1400 آزاد شد


با توجه به ممنوعیت ثبت سفارش و واردات برنج در فصل برداشت با هدف حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان برنج داخلی و نظر به فرآیند ثبت سفارش و خرید، - جی پلاس؛ رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از لغو ممنوعیت ثبت سفارش و واردات فصلی برنج از ابتدای آبان ماه به منظور تامین نیاز کشور و تنظیم بازار خبر داد.

عباس تابش اظهار داشت: به لحاظ ضرورت تامین نیاز کشور و تنظیم بازار آن و طی هماهنگی های بعمل آمده، ثبت سفارش برنج شروع و در این ارتباط واردکنندگان می توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت واردات و ترخیص برنج در گمرک و بنادر کشور اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت ثبت سفارش و واردات برنج در فصل برداشت با هدف حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان برنج داخلی و نظر به فرآیند ثبت سفارش و خرید، حمل و ترخیص برنج جهت تنظیم بازار بیش از یک ماه طول می کشد.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: از آنجایی که در شرایط حساس کشور و کمبود منابع آبی و از طرفی ضرورت تامین امنیت غذایی کشور از اهم موضوعات مطروحه در دولت است، با رویکرد حمایت از مصرف کننده پیرو هماهنگی های بعمل آمده مقرر شد ثبت سفارش برنج طی هفته جاری با هدف تامین مکفی کالا و تنظیم بازار این محصول شروع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات برنج در آبان 1400 آزاد شد

واردات برنج در آبان 1400 آزاد شد